Most Popular
Recently Added
Recently Updated

Email komt niet aan of komt in de spam terecht

Het kan weleens voorkomen dat een email, door verkeerde gegevens bij de verzendende partij, onterecht bij de ontvanger in SPAM terecht komt. Dit kan ook gebeuren als u de verzendende partij bent. Om dit probleem te onderzoeken hebben wij meer informatie nodig.

Wij raden aan om de volgende stappen te nemen:

  1. Bezoek https://www.mail-tester.com
  2. Kopieer het email adres wat in beeld komt (test-.........@srv1.mail-tester.com)
  3. Stuur hier op dezelfde manier een vergelijkbare email naartoe
  4. Stuur daarna een email naar support@qweb.nl onder vermelding van het email adres van stap 2.
  5. LET OP: Het is hierbij essentieel om de 3 regels hieronder te volgen.

Het is hierbij belangrijk om:

  1. Dezelfde email inhoud te sturen die in de spam terecht kwam, dus niet een lege email of enkel "test" in het onderwerp of bericht.
  2. De email op dezelfde manier te versturen. Als u normaal email via uw Outlook op kantoor verstuurd, stuur deze test mail dan ook op die manier.
  3. Geen extra email adressen als ontvanger of (B)CC toe te voegen - enkel het @mail-tester.com adres.

Properties ID: 000355   Aantal keren bekeken: 13919   Geactualiseerd: 2 years ago
Filed under: